آماده باش سازمان آتش‌نشانی قزوین برای تأمین ایمنی شهروندان در لیالی قدر 

رئیس سازمان آتش نشانی قزوین گفت:این سازمان علاوه بر آماده باش همیشگی نیرو‌های خود ، در لیالی قدر ۳۰ آتش‌نشان را در مکان‌های مذهبی شهر قزوین مستقر می‌ کند.

قدیر موسی خانی  رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: این سازمان علاوه بر آماده باش همیشگی نیرو‌های خود در ایستگاه‌های ۱۰ گانه، در لیالی قدر تعداد ۳۰ آتش‌نشان را در مکان‌های مذهبی شهر قزوین مستقر می‌نماید.

وی ادامه داد: این استقرار‌ها با استفاده از۸ دستگاه خودروی سبک و سنگین، پنج دستگاه موتور سیکلت و تعداد ۳۰ آتش‌نشان از ساعاتی قبل از آغاز مراسمات شب قدر در اطراف اماکن مذهبی، مساجد وهیئت‌ها ومراکز پر رفت و آمد و ترافیکی شهر تا پایان مراسمات مستقر و در حال گشت زنی می‌باشند.

وی تصریح کرد: کارشناسان سازمان آتش‌نشانی نیز ضمن گشت زنی و بازدید از محل استقرار آتش نشانان، وضعیت ایمنی شهروندان را رصد خواهند کرد.

موسی خانی از متولیان اماکن مذهبی و مساجد خواست، با نظارت دقیق بر ایمنی مردم و توجه داشتن به راه‌های خروج اضطراری و نصب خاموش کننده‌های دستی از بروز حوادث جلوگیری کنند.

موسی خانی از شهروندان خواست در صورت بروز حادثه، ضمن حفظ خونسردی با سامانه ۱۲۵ تماس بگیرند یا موارد را به نیرو‌های مستقر در سطح شهر اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار